God´bye my LOOÓVEER!!!

He-ej.. SNYFFT!! Jag har precis gjort ett svårt besluut.. Jag har slängt min favorit mascara!!!
Snyfft., jag har haft den sedan jag var typ 9?? Jo jag fick i present på min 9:års dag att shoppa med min kussing matilda!, Och då köpte jag den!! 

Men nu är den borta!!
Jag hade en jätte fin begravning!! JAG la den i en påse med en massa rosenblad och en pytteliten levande blomma! Nu lukter det gott hoss den på.. ANDRA SIDAN! -sniff sniff...-  Sedan la jag den varsamt i soptunnan!!
Ja, en riktigt gamal mascara som det nog är ganska skönt att jag slängt hade jag använt den mkt till så hade jag nog fått ögon-inflamation!!
Jag gjorde bäst i att slänga den.. Jag tog några fotton på "begravningen"

LOOK AT HERE!! 

Godbye!!



Godbye my loover,
 godbye my friend,
 you have been the one,
 you have been the one for mi!!

SNYFFT!! Pest.In.Pease.!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------

Jappidejsan!! Efter detta så har jag softat och mamma(<33)  har köpt glass och chips till mig och evert!!
Löööve you!! Sedan så har jag tittat då evert spelat en av hans favoritspel som liten som jag verkligen stört älskade att titta på (asså jag tittade då han spelade!! )

Så när jag hörde "SLY" ljudet så blev jag skitglad och har tittat på det i ca. en halvtimme?!
JAPP!! Efter detta ska jag softa äta middag äta lite glass och sen ska jag och Evert nog titta på film och äta Chips!!!

Heehe!! 

Och har ni oxå sätt reklamen på Alvin och gänet 2??? GUUD jag ska se den på bio fan vad soft den värkar och alltid lika söta!! NAAW!! <33

HEEJDÅ MY LOVERS!!!

 
The geek who is playing the GEEK-game!!

Hehe!!

Soft på er alla och ha en toppen början på MI.. vårat JULLOV!!
Önskar....

 <-- JAG!!
<33 LÖÖVE!!


Kommentarer
Postat av: sandra

Haha men ellen :)

2009-12-18 @ 20:31:30
URL: http://sandranaoom.blogg.se/
Postat av: Linn

du o jag kanske kan se den :) <3

2009-12-19 @ 11:15:49
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: Tilda

haha, mascar-begravning ^^ Då vet man hur en sådan funkar :D

2009-12-19 @ 12:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0