Det finns hopp för LATA oxå!!

Ni vet detdära som jag inte han?! Jag har gjort allt det!!...förutom 2 saker....

Jag har!!: 

Duschat!
Gjort rent mitt ansikte NOGA!!
Rakat benen!! 

Jappidup!  Måla naglarna ska jag nog göra efter detta!
Vi ska på bio i morgon fett soft!! vi ska se "ALVIN och Gänget 2!!"

Och dem är så fucking SÖÖTA!!'  Grrr!!! haha! nää skämta!

Bye bye!!



**********************************************************


************************************************************
En mycket bra rakning för att vara första gången :)


Kommentarer
Postat av: Plingplong

haha :P var glad att du inte har jäkla torr hud på benen och har fått sår av de och inte kan raka =(



Sv: haha :P såg att du lagt ut adressen på facebook xD

2009-12-30 @ 11:20:47
URL: http://plingplongis.blogg.se/
Postat av: Ellen

hahaha! stackars :)

2009-12-30 @ 14:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0