DAY NUMBER ONE!!!!

Hallådär blåbär!

I dag så är det uppvisning!!  Jag ska sticka om en halvtime ungefär såå.. Ja sen är det den roligaste eller NÄST roligaste helgen i mitt liv.. Eller Den är i toppen av alla hädelser...

Jaja!.. 
Jag gick upp vid 09:30 i morshe då huset började röra på sig och nu har jag gjort allt jag ska göra inför to day!
Och jag slängde till och med in en dush! Har inte durshat* sen i tisdags så det var ganska nödvändigt!!
Nu har jag på mig danskläderna och sitter framför datan och jag är så vrig så att jag knapt kan skriva, Fingrana vill  bara flyga över tangänt bordet och typ skriva "jHdaz¨dfdfhsdsds <vxäödhh#¤¤&djf
Ja det jag vill komma med detdära är att dem vill bara blaja på tanjäntbordet ja men vi nsyns snart ska bara lägga in några bilder!!

                Eller VÄNTA först en djup skrien sak av M.I.G (A)


"vattnen gav oss livet vattnet... Kan ta det i från oss" Djupt eller vad??

haha!
 ny durshad!!
den GAMLA ryggsäcken! DEn gammla ryggsäken*
I <3 it?? YEES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0