DANSUPPVISNING!!!! (i morgon)

Hejsansvejsan<3 Ja nu var dansuppvisningrn klar för i år.. Dock inte då!! Vi har i morgon oxå!!
Och min ängla pappa sa att han VILLE komma med betoning på "ville". Jag har precis tittat på en film på 4:an
28 dagar hete den jätte bra verkligen!! Den var väldigt rörande jag fälde nog en tår.. 
Nää!!  Skämta bara jag en tår ni känner väl mig!! Ja men nu är klockan halv 1 såå jag skriver i moggon och lägger upp sjuukt många bilder!!! Ja nu måste jag till sängs! Och mormor har okoperat MITT rum (som hon så gärna får <3 ) så jag sover i evert vånings säng! Han kom precis hit och berättade "sina" regler för mig..!
Evert kan baja på sig!!

Synes i morgon och ni ser antagligen att kl är 00:30 när ni kollar då detta skrives det förklarar det korta inlägger!!

 haha! är på pappas inloggnig detta var den bästa bild jag kunde få fram_!! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0