Best weekend ever!!

(Antagligen felstavat)
Hejsansvejsan!!, Jo linn en grej Jag glömde att ge dig dit jul kort och DU glömde din älskade honungs melon!!
Kanske uppäten.. hehehe!!

Linn och jag har haft VÄRDENS bästa helg även fast jag har blivit lite surpuppa hon med faktist fast av olika anledningar! Linn tappa bort en hundring! Oxh jag tappade ett kola glas på golvet i badrumet så jag fick sitta där och ta upp allt! (Linn erbjöd en hjälpade hand men jag morrade ilsket till svar..) 

Efter att jag har skrivit blogg ska jag slå in resten var mina paket!! Vi (Linn och Jag) Jul-shoppade i går!! Det gick jätte bra oh vi hade skitkul!! Utan att Linn tappade sin hundring, Host host KLANT hoost host!!
Nä! Skämta bara, Men efter at Linn tappat sin hundring så ville hon bara hem och ha spa kväll så jag stressade med dem 2 sista paketen! 
Såå, dem blev lite sämre... ett ord:...kort...
Fáan oxå.., Jag som ville ge alla ett så personligt paket som möjligt! Och När linn tappat sin hundring så skulle vi lämna tillbaka ett bubbel som vi precis köpt vi hade inte änns lämnat afären., MEN eftersom vi bara är ett par "SKITUNGAR" så sa hon: Tyväär men vi tar inte tillbaka, smink och badskum och annat av hygieniska skääl..

JÄVLA KÄRING HELVETE!!!! 

Ja efetr det gick vi hem till Linn och slog in paket och sådant!! Sedan gick vi hem till Mig och började våran
SPA KVÄLL!!
Vi hade sjukt mysigt och pratade tjej snack!! heheehe! Vi hade sjukt roligt! Vi badade åt fruktsallad, åt glass tapade glass i badet oh garvade som galningar!

I dag så har vi bytt julklappar! Och nu har linn gått hem och jag ska bara softa!!

Bilder kommer SENARE!!

//GO´to hell! ^^ O.b.s wrong!! Go´to HEVEN!! 


Kommentarer
Postat av: Linn

ja var inte sur? Jag var väldigt ledsen bara.

2009-12-21 @ 17:35:59
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: emma

Vad roligt ni värka ha haft det förutom colan och hundringen.

2009-12-22 @ 09:40:50
URL: http://eemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0