Är det tacken!?

..I bland blir man bara så jävla förbanad!!!

Jag har slitit och hjälpt mamma  med att slå in julklappar och skriva kort och annat!!
Och sen nu det sista paket jag slog in så ville jag exprimentera lite så jag tog 2 olika snören!
 Och mamma lakar ut på mig!!??
 Och sen då jag sa lixom "förlåt nu ska jag bara slå in vanligt och fint!"
Och tog farmors paket för att slå in det och då sliter hon bort det och sa "nä det är ju inte så säkert!!" 
FY FAAÀN!!!! Jag har hjälpt den otacksamma dummisen i 1 timme eller mer!När jag hällre ville se på ett jätte roligt och spänamde tv pogram! 


Och sen då jag blir arg på henne och går upp säger hon "men slå in det dära jävla paketet" som om det vore någon belöning??
JAG GJORDE DET FÖR ATT VARA SNÄLL!! Fan för henne...  

------------------------------------------------------------------------------------------
Sen så har jag slappat i dag skulle intligen till sentrum för att byta några paket men nää..
Det gick ju inte!! För ingen annan hade köpt paket til dem så jag skulle lämna tillbaka dem??? 
WTF??

Fan asså nu ska jag äta middag och sura,skriva dagbok och skriva jul-rim!!
Hmmpf.. Nu skriker mamma nerifrån och ber mig att skriva till farmor.
GLÖM DEET!!!

... Ja hejdå..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0