Alla ni som trodde...

Alla ni som trodde..,Att jag inte gjort något varken i da eller i går har rysligt fel!!
Jag ringde till tilda i går vid 4 och sen sov hon över och vi hade jätte roligt och mysigt och hon stack IDAG hem för bara en timme sedan! Jappido så ärre!!!

Nu så ska jag titta på paradise hotel har typ missat 5 avsnitt så.. Nu vet ni nog vad jag kommer göra dem närmsta 2-3 timmarna!!, Jag ska även kolla på paradise hotel :)

haha! Visst är jag ROLIG?! Jappidap*!

Puss oh NEJ ska vi gå hem till dig?
(var det någon som fattad att det dära var perverst?)
hehehe.....





(: :)

Söta va??

hah!'

hehe! HÖHÖ!
God bye!!

Kommentarer
Postat av: Linn

hmm i wonder vem ni fick idén frå til lde sista fotona .. ;)

2009-12-28 @ 15:36:30
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: ellen

en viss Linn skulle jag tro! :D <33 lööve!

2009-12-28 @ 23:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0