10% "Plattat" hår

Jag platade håret för ett par timmar sedan. (nu har det mästa försvunit)
Men jag platade bara 10% av mitt "snygga" bruna hår.
För jag säger då det FAN VAD TRÅKIT!! Och jag skulle inte göra mig fin till något specielt så jag gjorde bara lite av mitt hår :) en när jag väl ska bli snygg ska jag då banne mig sitta där i en timme och platta.. -.- ! 

Men då den dagen kommer så ska jag ha RENT hår!!!  Nu är mitt så flåtit och fett att jag skulle kunna göra tuppkam på mig skjälv!!!

Mitt hår blir så 2 dagar efter en fulständig hårtvättning och nu var det  4 dagar sedan....

Det jag ska göra nu är att:
*Duscha
*Raka benen! (ska inviga min rakaparat )
*Göra rent mitt ansikte
*Strosa runt i morgonrocken 
*måla tå och finger naglarna

*MYSSSA!! 
 
Lite bilder på mitt 10% platade hår :)


 YEEHHAAA!!


Man får vända lite på huvudet.. hehe...
Galningen... XD
Fan.., jag ser ju ut som en käring!!

STOP!! (det är meningen att det ska synas en karate spark oxå)

Tja!!

heheh!! HEJDÅ KLIVA PÅ TÅ!!

Kommentarer
Postat av: Plingplong

haha :P så blir mitt hår på en dag nu xD i morse tvättade ja de noggrant, nu e de fan så flåttigt :S mamma säger att det är för att luften inomhus är torr och det är kallt ute, så håret flottar upp sej för att undvika att bli så torrt xD

2009-12-29 @ 20:51:05
URL: http://plingplongis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0