Vår=Kullsesång...

Ja som ni kanske fattar med rubriken. Kullsesången har börjat på vår skola. Ja, Man kan typ inte gå nånstans på skolan utan att man ser folk som spelar kula. När Linn och jag skulle snurra på en snurrgunga så kastade en kille en kulla så att den hamnade under våran gunga. Så vi var tvungna att vänta tills han skulle skjuta i vägg den. Som tur var det hans tur inom ca:20-30 sek och då skjöt han i vägg den. Men ändå!!!
De är så iriterande DX Och dem kastar ju kollorn åt alla håll!
Men det är ju så. Men nåt som är jävligt härligt är att dagarna går fort.. om 7,5 vecka är det 
                                            SOMMAR LOV!!!
Ja det är härligt! Aah.. Jag har en ganska häfftig (stor) huvudvärk så det blev inte mer en detdära i dag då hehej! 
Men jag har faktist fottat jätte finna vårbilder men datan dampar så jag kunde inte laddda upp dem på datan.
Så de blir nåt från google:
    

Kommentarer
Postat av: Märta

men syrran pyrran dåe :)

2009-04-15 @ 16:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0