Trött lördag man saknar GODIS )`;

Ja, med detta lidande.... Jag får inte äta godis.. Men det är jag själv som bestämt det. Jag har förbud på: Godis,glass,kakor,tårta,kaffebröd,chips,ostbågar.... Ja listan blir lång så jag skriver det jag får äta.
Popckorn
nötter/naturgodis
Sorbeglass
 
Mm.. Ni ser själva!! Och i dag vacknade jag tidigt vid 8 tiden )...=
Och nu höjdpunkten på dan... DANSEN!!!
Lördagsdansen är den roligaste. Sofie våran danslärare är fett sjön att ha som danslärare!!! Jag kan nog hella dansen utantill. Men ett problem med mig. Jag kan inte bara ett tu tre dansa dansen jag måste ha låten annars blir det FEL!!
ARGH PÅ DET!! Vi körde hårt på dansen. Så jag är ganska trött. Och vet ni vad!!! När Linn och jag cyklade hem var det ett gamalt par som var på trottoaren så vi kunde inte komma förbi. Vi plingade som sjutton men dem bara nonshade oss!
 D=K (<- arg gubbe)   Så jag sa: ursäkta men kan vi få komma förbi?...
Hon ba: Nää detta är en gångväg ni får åka på vägen. Och där for det massa bilar. -FÖRBANADE JÄVLA KÄRING NU FLYTTAR DU DIT FETA ARSLE FRÅN TROTOAREN !!!!
Sa jag... Nästan. Så Linn och jag var tvungna att åka snigel fart tills vägen blev tjokre och vi kunde cykla fördi. Jag frågade Linn om vi skulle skrika "käring" efter oss. Hon sa nej. Fan också för jag ville men inte själv. Och när jag skulle cyckla in på min väg så hörde jag värsta konstiga ljuden som om någon svirsade förbi mig!! Det var i alla fall skitskärri. Och en sak också. 
MIN BROR ÄR HELT JÄVLA DUM I HUVUDET!!!! JAG HOPPAS HAN ***!!! JAG SKUKLLE ***** PÅ HANS ****!!!
JAG VAR SNÄLL JAG LÄT HONOM TA KÖTTFERSSÅS MED SPAGETTI TILL LUNCH ÄVEN FAST JAG SKULLE  HA DET FÖR JAG SA DET FÖRST (alltså båda var sjukt sugna på det).. OCH HAN ÄR BARA HELLT SJUK I HUVUDET TILL BAKA SÅ JAG SÄGER BARA DET ******!!! Mm.. Det var nog allt.. Om min mamma läser detta så kommer jag antagligen inte få skriva blogg längre... Här är bilderna som inte blev till förra gången:
Aaa.. vinter blomman död. första täknet Träd.... Blommor Väldigt starka vår blommor!! blommor   blommor... I genn   Och nu en SJÖNHET!!! HÄR KOMMER...JAAAAG!!! JAAAG!!!

Kommentarer
Postat av: Märta

haha, ellen.

ditt självförtroende är ju på top :)

2009-04-19 @ 15:58:06
URL: http://monkeytrash.blogg.se/
Postat av: elen

klart vad annars?? =P

2009-04-23 @ 07:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0