Snoriga doktorbesökande tjejen Hällsar er: Ha "tch-ooooj"lo

Ja jag blev lite SJUK i lördas. Och i går (söndag) så blev det förjävligt. Och på måndag alltså i dag skulle jag gå till "farbror doktorn"  Och jag var tvungen att gå dit även fast jag mådde pyton.. Ok jag ville gå. Men till de sjukhus jag ville gå till var det banne mig inte. (om jag vetat villket sjukhus vi skulle till skulle jag stannat hemma!!!) det var det förbannade *** (jag får inte säga sjukhustes namn) vi gick till.... 
Och bara att åka dit var då banne mig inte någon dans på rosor det dröjde en timme i den J*vla F*rbanade s*it traficken. 
Och så fans det 
INGA parkeringsplatser!!!! När vi äntligen hittade en så var klockan halv det var då vi eller tja JAG skulle bli emotagen. Vi sprang för tusen och en trappor för att hisen var pajko. Och när vi var där så hadde doktorn fått fel info om  mig och jag gjored asma övningar som mamma bara klagade på att jag gjorde fel. -.-!!! 
Men tillsist så kom vi till rätt. Och doktorn vi var hoss fattade presis. Skjönt. Fast jag hadde inte den sjukdom vi trodde jag hadde. Mina blodprov vissade nagativt. Men jag hadde exakt samma syndromer....???
Han sa att jag skulle ta medesiner till den sjukdom du inte har men har syndromerna till... Eh.. ja nåt i den stilen...
Och så skrev han ut medesiner. Och en MENS-MEDECIN!!! som han trodde skulle hjälpa. (O.B.S jag har inte mens min han och mamma pratade och det fanns nåt i den mdecinen som kunde hjälpa typ) när vårat läkardesök var klart åkte vi till apoteket för hämtning av medecinerna. Han och mamma bablade.
jag lysnade.. Sådär va. Jag var inne i min egna lilla värd. Men tillslut lysnade jag i slutet. Så här blev det. 
ApotekSnubben: Eh.. ja har hon tagid dem medesinerna förut?
Mamma:Ja, eller tja en för var väll "****Nån medesin jag inte kommer i håg namnet på" Den ena? Men nej inte den andra
AS: (ApotekSnubben) Ja ok! 
AS: ja man ska ju bara använda "namnet på mens medecinen" vid riktig mens!
Mamma som inte hörde så bra:Mmm..
Men tro mig jag hörde galant. Jag fattade vad han trodde och jag ville gå under marken... ARGH!! jag var så generad. Det låter inte så illa men det var det. Men när mamma och han började prata i genn så fick han höra att båda var till min sjukdom eller ja den jag inte har. Han ba:Ahaa.. Jaså då förstår jag. När jag berättade för mamma vad han sa garvade hon nästan i hjäl sig.. Ja jag är trött nu alltså  jag skriver mer i morrn..  Men lite snabbt jag bhar ätit glass i dag efter det och köpt en ur snygg tjol!!!! 
                                             HA-TJOOO på er!!!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0