Sjukling skriver...XD

Tjena morrs! Jag skrev ju på måndag.. Och nu är det onsdag. 2 dagar! Men jag har varit för sjuk för att skriva.
I tisdags skulle jag gå till skolan men icke jag stannade hemma. Mamma sa att jag varit vaken hella natten.
...! jag sov för hellskotta. Jag skrev lite på läxa. Men mest sov en av mina roligaste dagar va det va?? NEEJ!!! broring 
I dag var jag bara lite förskyld men var tvungen att vara hemma..
SUCK! Men ni vet ju hur mammor är! Jag skulle bli hellt frisk. Ja jag har ju inte gor så mycket mer. Men jag ska visa er en helflipad bild på mig med lite paint till hjälp.. HAHA!!!

Hahhaa. Snyggingen #1 vad mer kan man säga!!! XDHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! DET DÄR ÄR JAG MED LITE FÄRG!!! 
Och vet ni jag har klippt mig skitsnyggt. Men jag har inte tagit bild ännu!!!    


Kommentarer
Postat av: bästavännen

HAHAHAHA ! Sötnöt <3

2009-04-23 @ 07:30:39
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: elen

Ja... (X

2009-04-23 @ 07:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0