Helg finns ...

Helg finns det nåt bättre?? och som pluss ska jag på dans i dag och efter shoppa i sentrum med Limpan (LINN)
Jag har en syster som snart fyller 13! ojojoj! och ddet luktar rolig present på gång! hehehe.. det är morgon och jag har redan retat gallfeber på syran min. men efter som det är morgon har inte så mycket hent! jag kommer antagligen skriva i kväll om vad som hände under shoppingen eller i morgon! om ni går in på www.pinnelinn.blogg.se så kommer ni nog få se kläderna vi kommer köpa i dag! om ni kollar på hennes blogg i kväll altså! Men jag har inte någon digetal kamera så tyvär! ),,,= men ja ja det kommer nog en til julen, och nu när man fasnat för blogg är det svårt att slita sig! Men min goda kompis kommer min sida vara fin innan dess! hon har ju en digetalkamera! (= <333! jag kommer nog att vara nöjd med min sida innan den 20 november.. eller innan december! nånstans där i alla fal.. möljit vis nästa vecka någon dag då Linn är här! ♥♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0