TJA!!!

Scholololo... det var helt vunderbart!  Att shoppa är aldrig fel! jag och linn har haft så jävla kul! Jag har aldrig skrattat så mycket! Linn var ganska trött efter dansen och ganska tråkig! och typ: aa mhmmm ja visst aaa.... men på Macka donken så sat det en "söt kille" oh jag satt och skojade och pratade högt om att Linn tyckte han var söt! ja ba: där sitter du och ser läker och mystisk ut eler nåt sådant. Och hon höll nästan på att hälla coolan över mig! vi bråkade med ketchup pomes!
och när vi gick ut där i från var hon vanliga gammla roliga och litte arga Linn i genn. Vi var så himmla flummiga! vi gick på Don chickabanna...Det är ett cafée som vi kallar så! När vi gick ut hadde vi drukit en varm choklad med grädde! vi blev så mätta så att vaklade fram och tillbacka som om vi var gravida i nionde våningen! och vi gorde en tradionel enlig sak. Vi köpte en coola och skakade den och den blev super skakig. när vi öpnade den så spröt det ut! då gick det en gubbe förbi och sa "Ni ska inte slänga ut sprit" han trode att det var sprit! "Ehh.. du det är en Coola!!" men han hörde inte och det var inte meningen heller! hehehehehe... Gud vad det var KUL!! <333

Kommentarer
Postat av: märta ellens storesyrra!

najs med blogg ellen :P

2008-11-08 @ 21:42:33
URL: http://rjmh.blogg.se/
Postat av: Pinnen din <3

2008-11-09 @ 08:18:51
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: Pinnen din <3

hej sötis <3. Din blogg är jättekul att läsa, blev du nöjd med designen?



En sak med blogg MÅSTE du komma ihåg! Eftersom du inte har lösen får du ALDRIG skriva var du har varit, var du är eller var du bor. Heller inga efternamn och helst inte för många förnamn heller. Skriv heller ALDRIG hur gammal du är, även om det är lockande så gör det INTE.

En sak till: Om du t.e.x reser bort får du inte skriva att du reser bort förrän du har kommit hem från resan. För om du har skrivit "jag ska till thailand i två veckor" så får inbrottstjuvarna sina drömamr uppfyllda. Det VIMLAR av tjuvar som läser bloggar för att få fram info om när det är "fritt fram" om du fattar.



Puss & Kram , ta åt dig om vad jag sa <3

2008-11-09 @ 08:22:33
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: Pinnelimpen <3

ellen du glömmer att skriva blogg! Halva veckan har snart gått! Du ahr inte ens sagt om du gillar header jag gjorde åt dig!!!!

2008-11-11 @ 18:48:41
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0