Scholololu alla som också måste plugga!

Hejhej! har presis pluggat ): vi har stort prov i morgon om "HELA" Europa! Min bror har stält tid! ):K skolan var bra men alltså om man nu så nödvändigt måste gå i skolan så ska klassen vara någolunda förnuftiga vi har en super jobbig  tjej i min klass hon sabbade allt och så har vi haft jobbig jumpa! sjönt att vara hemma! om 8 min ska brorsan ha datan och jag plugga! min blogg kommer bli finare nästa vecka!'  
 jag skriver mer "to the morning!" ♥♥ kramar och pussar! blogg är super ^^  broden moin kollar på simson... ):

Kommentarer
Postat av: pinnelimpen <3

HEEEEJ SÖTIS <3<3<3. Ja, visst är blogg SUPER?? Vill du att jag ska göra en sån där fin "design" som jag har ovanför allting? Jag kan göra det om du vill :D:D . Det är ganska lätt, men sofie hjälper mig emd hur man får in den på själva bloggen så om jag ska göra en sådan måste jag logga in på din blogg, är det OK? Jag kan ju lösenet (hehehe :P) så det blir inga problem :D.

2008-11-06 @ 17:05:07
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0