JAG ÖNSKAR GOD HELG!

Tja! Klockan är kvart i elva snart ska jag och Tildis ska åka pulka i snön ^^! Jag älskar granskapet med henne.
<3 min lilla tjej!
Det kommer bli underbart säger jag bara snön ligger högt över marken. I går var det dans. Jag var bara något trött. Vi var på bio också med Alex och såg Madagaskar 2! Den var bara så förbanat kul! "Hon ska vara tjock, hon ska vara rund, hon ska älska mit fett"  En av de bästa meningarna under hella filmen. Och Melman (Giraffen) är så jävlans gryming! Och så klart pingvinerna. Och Alex lejonet är så söt! Och kung Loui helt dum i huvet så klart. Tildis kommer snart och jag är i pjyamas. Ojoj! hon kommer nog nu! Hej då!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0