HEJ HEJ!

Hej sorry borry att jag inte skrivit på ett tag! (typ 2 veckor ) hehehe.. Ja ja men nu skriver  jag i alla fall. Men med en stor sorg! Min bästis blog är kvabad... Inte så illa kvabad men endå! Jag skulle ha anmält min bästis till "RIX FM" där man söker efter VÄRDENS BÄSTA BLOGGARE!!! H#lvete!!! I dag var det skola så klart (X men vi hadde vikarie. VÄRDENS sämsta typ... eler det finns nog värre. Och det värsta under dan.. SNÖN ÄR BORTA! bara en jävla slask. Jag kommer fyra min mormor i helgen! Kuling,kuling!

Gratta mig. I dag så ska jag börja skriva dagbok!!! Jag har skrivit anars men slutat. FÖR LAT! Jag hörde presis att mormor fyllde 65 det visste inte ens jag! ojoj. (mamma sa det till nån i telefonen) Min bror kollar på smallvil. Vi synes!
HEJ DÅ BLOGG ÄR KUL!!! jag fattar inte att Limpan kan skriva så mycke om en dag.. Jag fick typ bara nåt med 10 rader... ÖNSKA mig lycka till med dagboken.♥

//Roligt med ny text!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0