Hee hejsan!

Jag vet att jag är jävligt dålig på att hålla löften jag började aldrig med dagbok. I dag var jag på dans. Det var sista gången inann finalen... NU MÅSTE MAN KUNNA DEN.... Vi dansar till en av Grease låtar. Våran heter typ.. You are the one that i want.....! Efter dansen när pappa hämtade mig satt Alex i bilen våran kommpis. Enda till min brors katrate så skämtade vi om Madagascar 2. Vid 6-halv7 tiden kom rästen av hanns familg på midda. Dem ska stanna till vad Alex pappa sa 12 till halv 5 tiden. (haha). Snart ska vi ut och leka på kurragöma. Det är verry dark der. Det blev en subber mätande midda. Jag storknar. Ävan fast det var typ en och en hav timme sen jag åt. Och nu har vi tryk i oss hallon-paj... ojojojoj!: Dem spelar PS2.. Gud va kul. Det ska bli skönt att komma ut i friska luften snart. De3t kannske kommer ett till inläg i natt. Synes.. //<3

Kommentarer
Postat av: store syrran din!

snälla lilla plutt ellen

stava inte som en kratta! ;O

<33 //märta

2008-12-03 @ 09:42:43
Postat av: Linn

Ellen stavar som ett geni! SÅDESÅ!

2008-12-03 @ 16:17:11
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: Linn

Naw, du är underbarare <3

2008-12-09 @ 16:32:29
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0