FÖRSTA SNÖN!!!

Hoppas alla såg den stora uppenbarelsen i dag.. Det SNÖADEEE! äntligen vinter jag och Tildis var ute och sålde! vi stor njöt och blev blöta..(hehe) Gud SNÖ! vi sprang runt ute som galningar! Snöflingorna var mega stora snacka om! Vi gick in senare och fick varm chocklad! MUMS.... Vi såg även på SKORPINJON KUNGEN! Hemma hos mig! den äger! när Tildis skulle gå hem så var det is på våran haltan, vi åkte skriskor...(med skorna)...på haltanen men sen gick on hem.. Buäää... Min syster kommer hem i dag hon ar varit hoss våran mormor! Nä nu ska min bror snart ha datan och jag måste kolla ett par saker på internät! Vi synes!!! I LOVE SNÖÖÖ!  <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0