Förlåt! ):

TJABATJENAHALLÅ!!!
förlåt att jag inte skrivit på ett tag! Har inte haft någon tid! Eller jo det har jag jag har haft all tid i värden..^^ Men jag är tyvär så lat!!! Det hände inget spesielt i skolan men alltså förutom det att jag fick en liter vatten över mig av en IDIOT!
Vi bråkade i skolan så vi fick skäl av våran fröken! =P ... På rasten lekte jag,Linn,Eve,Michan och Emms! vå åkte alla till sammans på rushellkana baklänges! på vissa tillfällen åkte vi super snabbt! och det var super kul! Men mamma tillåter mig inte.. typiskt mammor!! O; Men dem gör bara det för att dem älskar oss!!! <3333 Nu sitter jag och grubblar på alla problem...~~~~Woohuu! Skoja bara! Broden kom upp med 2 mackor snacka suggen!


Kommentarer
Postat av: Pinnelimpen <3

what? Får inte du åka rutchkana för din mamma? rutchkana, det gör väl alla treåringar i hela världen..

PUSS <3

2008-11-12 @ 17:30:30
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: Pinnelimpen <3

Hallå?! Svara : Hur tycker du att designen på bloggen är?!

2008-11-14 @ 14:55:34
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0