Tjo!! Teve tittande vänner!!!!

♥Hej i dag har det inte hänt ett skit.. Men ok det är väll mit fel jag har orsakat det. I dag på nickelodion så var det ....AVATAR.... hella dagen. Ja enda sen jag vacknade har jag kollat på avatar. Jag har inte ätit lunch än.. hehe!
jag åt frukost halv ett.. Sedan har jag levt på pepakaksmuffin vid fem tiden och sedan tuggumin som blev kvar från i går... MINT.! mums... Jag slutade kolade för en halvtimme sedan. vid 19.00 då slutade nickelodion och den sista delen av avatar. sedan har jag bara fixsat några grejer sedan sutit mig vid datan. hehe.. *TRÅKIT* Men det får jag skyla mig själv.
Och i morgon är det första jullovs dagen.. För när skolan slutade var det helg.. Så i morgon ska jag gå ut och skrika


                                                                *******JUUULLOVVVVVVVVVV******
SÅ OM NI HÖR NÅGON SKRIKA JULLOV SÅ ÄR DET LILLA JAG. HÖR NI NÅN GRUBLA ATT DET INTE ÄR NÅN SNÖ I MORGON KOMMER DET VARA EHH... JAG OCKSÅ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0