PEPARKAKS HUS!!!

Hejsan svejsan! I dag lekte jag med min kompis Tildis. Vi har varit ute och spelat sims 2 I lägenhet & fritid. Jag har inte dem men Tildis har. SNACKA AVUNDSJUK!!!! Men nu till det godaste... ROLIGASTE menar jag.. (hehe)
Vi gorde peparkaks hus.. MUMS! vi kladade på så in h*lvete.. Med en jäkla massa. Det var ur gott. Vi skulle göra ett torn. Men det blev som om en 5 åring kladat runt med smartis och glasyr. HA! I morgon julafton det käns så jäkla bra.. Min mamma lurade oss så mycket. Hon gick runt stroffande i morgon rock. Dan före dan före doppare dan. Och hon hadde inte köpt några julklapar. (trode vi) så vi gick omkring och var super oroliga. Men hon har köpt. Hadde hon skikat ut pappa på julklaps uppdrag?? Då kan ma lika gärna skita i hela kitet. Jag önskar mig t.e.x en digetal kamera. Han hade köpt en engåns kamera eller inte ens det.. O´my gaaard! Men hon hadde åkt ut och köpt någon anan gång. Men jaja. Herrå!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0