2009!!!

Hejsan.. Nu var det ett tag sen jag skrev.. Men inte så mycket har hänt jag hadde nog bara tråkat ut läsarna. Men en rolig sak.. I går lekte jag med Tildis min kompis.. Hon vilket jag inte märkt förut sjunger super bra. Vi ehh.. JAG märkte det i går när vi sjöng singstar Abba! super bra.. Vi sjöng mamma mia,dancing queen,done you mother now at you are out (den heter inte så),the winner take is al.. Och några andra. Vi tittade också på en super bra film.. No mess whit the Zohan!!! 
AS ROLIG!!! Adam Seller eller hur nu hans efternamn stavar, har för en gång skull fåt en bra roll han är typ bäst på allt!
( i filmen alltså ) Men om några timmar är det 2009 det käns bra...!!! Wohoo det käns jävligt bra en ny start på ett nyt år!!! men tja.. Så mycket har inte hänt i dag ännu.. Jag har ducshat och sedan suttit mig vid datan.. Jag har även ritat lite... jag måste bara gå in på en annan sida på datorn så mina bilder kommer upp på ett nytt inlägg! jag skriver mer om vad som hänt under 31-1 09 i morrn!


*TJARÅÅ!!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0