Tuff brud!!

I dag har jag varit en riktigt tuff brud!

Jag tog TVÅ(!!!) sprutor på belopet av en minut visst e man en riktig tuffing!!
Men sen så förblödde jag lite. Det började blöda jätte mycket det svämmade ÖVER!!
Nä skämta men mitt ploster svämade över...

Jappi dapp :)
Sen i morgon så ska vi ha sovmorgon till 09:40 yeehaa!! Sen på fredag så ska vi till landet!!

5-dagars ordning!

Torsdag: Börja 09:40 & hemligstämplat.

Fredag: Åka ut till landet.

Lördag: Landet.

Söndag: Landet.

Måndag: Komma hem från landet.

Sen så har man ju hela den veckan på sig!

Detta påsklov kommer nog bli skit kul! :) Puss och hejdå!!


Haha snygging!

Skämta bara.. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0