~SVAREN!!!~

Japp, då var det väl dags för några frågor att bli besvarade och tack så mycket för alla frågor!!! Den varskit roliga!!



Postad av: Hanna: Vad är det bästa i hela värden, enligt dig?

Svar: Sommar och att vara med kompisar

Postad av: Tilda: Hur många unika besökare har du haft
A.) I dag!
B.) Som max!

Svar: A.)= 4 st än så länge :)
         B.)= 21 st :)

Postad av: Sandra: 1: Vad är det pinsamaste du har gjort?

Svar: Hmm.. Det var en bra fråga. Men det var nog då vi var på fest hemma hos mormor för något år sedan och mamma berättade en jätte pinsam grej jag hade gjort vet inte vad det var men jag mindes bara att jag tyckte det var jätte pinsamt när mamma berättade det för alla där :( 

2:
Vilken klädstil tycker du är snyggast på vintern och sommaren.

Svar: Vintern: Yeans tights och stora Tröjor som är resår längst ner men som är pösiga lixom. Den mysiga stilen lixom ^^
Sommaren: Korta yeans shorts med färg glatt linne och asecoarer som typ sol-glajjor eller armband och hårband. 

Postad av:           : vem är ellen???

Svar: Det är en mupp med glasögon asså det är jag :D

Postad av: bellazh: 1: Vilka bloggar läser du?
(Mina länkningar funkar inte så jag skriver adressen XD )
Svar: Pinnelinn.blogg.se, mcabevi.blogg.se, eemma.blogg.se, Tildaspopcorn.blogg.se , Egoinas.se , Kissies.se (hata mig inte),littellifeofhanna.blogg.se , sandranaoom.blogg.se :)

2: Vem fick dig att börja blogga?
Svar: Linn (pinnelinn.blogg.se) hon hade en blogg och sen då jag frågat eller hon tjatat skaffade jag också en blogg.

3: Vilken är din favoritblogg?
Svar: Pinnelinn.blogg.se hoppas ingen tar illa upp men min humor finns verkligen med 100% i den bloggen. Men sen är det ju vissa blogginlägg som jag får mig ett rigält garv av från andra bloggar typ kanininsedenter (hahahahaha)!

4:Vem/vilka är din favorit person i hela värden?
Svar: asså familj vet man ju redan kommer först men jag har 4 st som värkligen är på topp ett lixom och dem lyder: Linn,Tilda, Juliette , Dessire! Sen har jag ju också många andra jätte bra kompisar!

5:Vilka/vem hatar du mäst i hela värden? 
Svar: änglar hatar inte folk!! drev, nää jag tror inte jag hatar någon helt ärligt  (A)

6:Vad är det finaste du någonsin gjort för någon? 
Svar: Den var svår. sagt att jag älskar den? asså jag vet inte :/

7:Vad är det dummaste du någonsin gjort för någon? 
Svar: önskat den döden.

8: är du emot invandrare?
Svar:jag är absolut inte rasist eller har något emot invandrare man ska dömas av personligheten inte av det land man kommer ifrån! Många av mina kompisar är utlänska och invandrare.

9: anser du att dem har tagit över sveige?
Svar: Eeeh. nej! 

10: tycker du politicker och andra svenskar beter sig som rasister mot invandrare.
Svar: Detdära med politik vet jag inte det ända jag vet är typ att Baracobama är mulat.
Men Ja jag tycker att andra vissa svenskar beter sig som rasister mot invandrare.

11:Är du kristen, religös?
Svar: Nepp! jag tror varken på gud eller att jesus "have powers" jag tror inte på någon gud och jag är inte äns döpt. Jag tror på big bang oh det köret :D

12: Tycker du muslimer är dåliga?
Svar: Nej! verkligen inte jag känner många muslimer som är mina vänner!

Postad av: Linn: 1: Vem/Vilka får du "duvetvad" slag av? (vet svaret men alla har rätt att veta)
svar:(Kalla mig nörd) Edward Cullen och Taylor Lutner!!!!!!!!!!!!!!!!

2: Vilket nagellack har du hälst på våren/sommaren/hösten/vintern?

Svar: Våren: Blå, orange, rosa och lila :)
         Sommaren:Gult, orange, illrosa, blå, mörk rosa, pastel rosa. (Rosa nyanser!!) 
         Hösten: Mörkröd, naturell.
         Vintern: --ll--          

Postad av: Michan: 1: Singel eller inte singel i så fall varför?
Svar: Singel, pallar inte vara kär just nu och då jag och mina kompisar brukar sitta på "maca donken" så brukar vi hålla utkick efter snyggingar och sånt (mest på driv då) det hade man inte kunnat göra om man var ihop me någon.

2:Vem bråkar du mäst med evert eller märta? 
Svar: Evert!!! 

TACK FÖR ALLA FRÅGOR DEM VAR JÄTTE BRA JÄTTE KUL ATT SVARA PÅ!!♥
(läser min svenska lärare dethära blir han jätte arg!!) hahaha!!


  


Kommentarer
Postat av: Hanna

1. (^.^) Du läser min blogg :D

2. littlelifeofhanna.blogg.se



Du hade två 'l' i "life" #^-^# besevisser

2010-03-10 @ 19:47:06
URL: http://littlelifeofhanna.blogg.se/
Postat av: bellazh

sorry om jag bombade din blogg med mina sjuka frågor men jag gör så på nästan alla bloggar jag läser:)

kramishar:)

2010-03-10 @ 20:39:06
Postat av: Ellen

Hahaha, dina frågor var intresanta :)

2010-03-11 @ 19:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0