O.M.G!!!

OH MY FREAKING GUUD!! Nu har jag precis tittat på new moon och exra matrialet! Jag säger bara O.M.G!!!!
Asså det e heeeeelt sjukt!! Jag har värsta adrenalin kicken just nu och jag har typ rivit sönder min madras >.<
aa, asså!! Gud jag dog ju av ***slaaaag!!!

Och nu var jag ensam...
Med min teve, dvd, mörkret....
Och "spola tillbaka" knappen och "pause" knappen..
Grrrr!! 

Och man
fick lixom se dem hur dem var på riktigt yo now "bakom kulliserna" Och man bara rå dog asså!!!
aa, men nu måste jag sova men det kommer jag inte kunna göra topen va!! NOT!

om man inte sover.
Kan man inte drömma.
Om man inte drömmer.
Så kan inte ens dröm handla om sexiga Robert och Tyler..

Jag hatar att inte kunna sova..
God bajs!! //Ellen-pellen!


Kommentarer
Postat av: Mikailmarlen

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-10-14 @ 08:09:09
URL: http://mikailmarlen.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0