MIN ÄLSKLING!!!!

Min älskade grå-svarta tröja är funnen!!!

Mamma hittade den i utklädnings lådan!!! (wtf?) WOHOOO!! nu vet jag vad jag ska ha på mig i morgon!!
-OM mamma hinner tvätta den den lucktar skunk!!!-

DETTA MINA KÄRA VÄNNER OCH LÄSARE E FAN LYCKA!!!
Min lycko dag i dag!!
1: jag hittar min älsklings tröja!!!
2:Linn kommer hem!
3:pappa kommer hem!!!

Fast det e mkt otur i det oxå..
1: märta åker utomlands
2:det snöar XC
3: jag har mkt jag måste plugga till (spanska gloser i morrn)
4: evert har en kompis här.. -jag som ville strossa runt i troser och tröja i dag..-
5: mamma ska iväg..
6: jag är ful.

//ellen-pellen


oj, glömde hålla in magen? :S

mamma fottade... fan asså I´hate my smile!!
Bye now!<3

Kommentarer
Postat av: en arg gammal jävla surkärring

sluta säga att du är ful din mupp, du är så otroligt fin att det inte finns, om du fortsätter då himlarns ska du få se på surtant.. mohahah! /hevelinko

2010-03-21 @ 17:21:15
Postat av: Armanmathilde

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2012-06-22 @ 08:23:37
URL: http://armanmathilde.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0