"Men Ellen vart är alla bilderna"

Hahahahahahahahahahahahha!!! Det citatet kom från min mamma som kollade in min blogg för en stund sen.
Aaa! Och den kvinnan som var så jäkla skeptisk till att jag skulle skaffa blogg och lägga ut bilder på mig när jag typ suddat bort mit ansikt!

Hahahahaha! aa, min mamma e bra skön hon asså!<33
Har inte träffat henne så mkt i dag och nu (snart) så ska hon til sit jobb. Bajjs!!!
I dag så vaknade Linn och jag typ 9?! Sen 45 min senare promenerade jag,Linn oh Evert till skolan för att se våran ex. lärare hoppa falskärm och sen fick vi se "cool kids 2" och "sagan om 5bäst" faan asså
JAG SAKNAR 5BÄÄÄST!! JAG SAKNAR KLOTEN ÅH ALLT! Jag vill tillbaka till 5b tillbaka till den tiden..

Att börja sexan var ju som värsta domedagen.. Men den var så långt boort!! och nu e snart 6:an avklarad oxå!
det e lixom: Mars,April,Maj och halva Juni sen så är det 7:an som gäller! och tiden går ju så himla snabbt oxå!!

jag vill inte längre..

jag trycker så att den ska vara vänd åt rätt håll men ändå detta! suck

eee..

haha jag diggar twiglight :)




Om man kunde drömma..

haha. men jag har inte gjort om den eller något men jag håller in magen lite ;)


Kommentarer
Postat av: Helena

Gillar din design! Den var fyndig :D

2010-03-01 @ 21:23:36
URL: http://helenaantecknar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag diggar också Twilight :D



Håller med, en gång i tiden var ju sexan eeeevigheeeter bort. :S Läbbbigt.

2010-03-02 @ 12:18:24
URL: http://littlelifeofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0