Korkade och Clever Brains

Till min stora sorg är dem flästa korkade det finns inte så många clever brain i värden längre..
Men i dag har jag hittat 3 clever brains till!!! haha, nu är vi 6 st clever brains!!

Clever brains (hittade i dag): Ingela, Ingrid och Anna


ALLA DEM TKR ATT EDWARD CULLEN ÄR SNYGGARE (sexigare!!) ÄN JACOB BLACK!!!
hotihotihotihotihotihotihotihotihotihoti!!!!!!<3333

hehe, i dah ska jag käka på primo :) (inte kill-kusin på spanska utan resturangen..)

Haha! I går så hade jag en väldigt.. fartfyld fredag :)

Muppen her self :)

DET REGNADE IGÅR OCH JAG HÖR FÅGELKVITTER

//Ellen-pellen


Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

Yay! Vår på G ♥

2010-03-20 @ 17:49:48
URL: http://littlelifeofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0