"Jag vill ha något att ha i öronen"

Haha, min klockrena komentar när jag skulle köpa nya örhängen. Jätte snygga svarta!
Som ser lite ut som typ indiska blad?! Haha det var min förklaring!

  
Visst var dem snyggedie snyggish?!
SNYYYGG!!!
Okey, om jag ska vara ärlig har jag redigerat bilden...

Aja, back to my life! I dag i skolan har Linn och jag haft SKIT roligt då vi tittade igenom lite dokument som jag hade på min användare på skoldatorn. och jag säger bara HAHA!! Gud vad vi garvade! Vi  -jag- fick nästan tårar i ögonen. Haha..

Sen så kunde jag och Linn inte vara med varandra... Oturligt nog.
Hon hade en träning som hon "inte" visste om... *Ironi* Men då földe jag istället med Hanna och Tilda till H.C
Vi hade jätte kul och sen fickade vi på donken.

Visst e jag nyttig.. Jag tog en Mc flurry och en liten glass. Men till mitt försvar så åt jag bara glassen och inte struten! Helt plötsligt känner jag mig ännu nyttigare!

                  Nu sitter jag här med min mage, hals, hjärna m.m 
                         och ska vara inne på detta nätvärk
  

//Ellen-pellen

Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

Din kommentar var så klockren X)



De var shietsnygga och vi borde aldrig gått ifrån JC. Jag vill ha. Villvillvillvill... :D

2010-03-24 @ 18:39:34
URL: http://littlelifeofhanna.blogg.se/
Postat av: tilda

De var verkligen snygga! :D

Men- DU ÅT INTE STRUTEN..?!!?!?!?! D: Du hade kunnat gett den till lilla miiig, ju.. :'3

2010-03-24 @ 21:56:58
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0