JAG HÖR FÅGELKVITTER!!

Hahaha!! Jag e Fan lycklig just nu!

1: Jag hör fågelkvitter!

2: The sun is back!!

3: Ingen e arg på någon i våran klass! you now social miljön e great!

4: The sun is back!!

5: Jag hör fågelkvitter!!

6: jag e lyckligare för att jag e lycklig! (HA! Lyckas förstå den va!!)



Japp sen i dag då så hade vi ingen DANS-"prutt"profile! YEEY^^
mm, när Anna (någon från expridetionen) sadet så gjorde jag seger teknet och mimade "YEES" men det var som om Anna trode att vi var ledsna för det.. Hallå?! Lyckan själv!!

mm, i dag har jag frågat runt ytligare vem som e snyggast i twilight Edward eller Jacob!

Men tyvär e det bara en vettig.., Denna person lysnar till namnet "Michan" "Michelle" och "kissemissen"
mm. Hon svarade Edward! ^^

Glöm inte i morgon ska jag svara på frågorna!


ÄLSKLING!!!!


EDWARD KOM OCH BIT MIG!!

Kommentarer
Postat av: Linn

Vadåå?? jag tycker ju att robert och taylor är precis lika snygga men bara att robert är slusk i verkligheten? Det gör du med!! Känner mig diskriminerad ....

2010-03-09 @ 16:06:39
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: Hanna

KNAPPNYTTREPLIKER <3

2010-03-09 @ 19:21:18
URL: http://littlelifeofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0