Heej hopp kanin-snopp!!

Heejsan kära läsare (tänkte skriva det engelska ordet för "läsare" men tordes inte, märta skulle aldrig förlåta mig om jag stavade fel)

I dag i skolan har inte varit greates. Jag har varit fullständigt svängig i humöret..
Upplevda känslor: Ilska, sorg, ILSKA, glädje(?!), ilska, trötthet.
Och så har jag luktat skunk hela dagen i dag. Så nu sitter jag här ny duchad med datorn i famnen och letade mig till www.blogg.se och käraste Evelina jag vill fortf att du skaffar blogg haha.
Och just det en till känsla i dag, PINSAMHEEEEET!! Fast bara under typ en kvart tjugo minuter sådär men den var fruktans värd!!

Vi hade precis kommit ut från svenskan (vi hade 10 min rast) och jag hade haft skit ont i magen hela lektionen så jävla ont att jag bara ville dööö! Så jag lägger mig på ryggstödet för bänkarna och drar min kofta över huvudet och andas lungt. Och killrana i klassen (TUNAY) fjantar sig med läten på sin mobil, jag lät sträng på rösten när jag sa till dem (HONOM) men hade jag inte haft koftan över huvudet så hade dem upptäkt ett flin. Efter en stund börjar någon peta på mig med en penna (!!WTF??) Och sen efter en stund hör jag hur våran lärare kommer ut från rastrumet och kort stund senare så drar någon löst mig i foten och jag dampar  inte för jag antar att det var våren lärare.

Sen så hör jag att killarna är framför mig vid mina fötter och sen drar någon dem så att mina vader smashar till när dem landar på ryggstödet (dem var börda i början) Och jag tar upp koftan och skriker:
"MEN VA FAN SLUTA JÄVLA STÖRDO!!"  Sen börjar jag skylla på massa olika killar men  tillslut hör jag damon säga "Det var tomas (våran lärare)" Och allt stannar jag vänder mig om mot tomas och han ler lite och skakar på huvudet (vilkt jag tyckte liknade ironi) Så jag lyckas sammanfatta att jag skrek "jävla stördo" till min lärare.

Resten av lektionen så ville jag bara att den skulle ta slut och sjunka genom jorden. Efter en stund så skriver jag på mitt block till tunay "Var det verkligen tomas som drog i mina fötter?!" hans svar: "nej det var jag...."

Och jag andades ut fan, jag hade lust att krama honom just då men lät bli. Sen så var det matte och no och sen gick jag hem till middag i dag ska vi käka på donken (YEEHAA) men nu ska jag käka mellis!

//Ellenpellen!

Det blev ett långt inlägg to day!!

Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

Hatar när man gör bort sig... D:



GE MIG DIN DONKENMAT!!! go crazy

2010-03-18 @ 20:32:36
URL: http://littlelifeofhanna.blogg.se/
Postat av: sandra

HAHAHAHHA! förlåt ellen men det där var kul

2010-03-18 @ 21:01:40
URL: http://sandranaoom.blogg.se/
Postat av: tilda

xD

Ja, väldigty långt inlägg! Jag orkar aldrig skriva så långt.. (a)

2010-03-23 @ 08:12:22
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0