God porron!

God morgon mina små hotten tottar!
Jag ligger just nu i sängen och knarkar till N.E.R.D- she want to move!!! Så himla bra asså!
Och så väntar jag till att gå till skolan för att börja skolan med Line trögsson på syslöjden.
Fan den kvinnan e bra seg hon pratar toll oss som om vi vore utväcklings störda!!

.....!!!

aa, men på slöjden gör jag en väska som jag kommer slänga så fort den kommer inanför mitt hus!

1: den kommer bli ful!

2: jag valde tok feel färger!!!

3: den är liten..

Hon sa att det kunde vara en sminkväska... visst..

Aja om 10 min ska jag sticka eller om 5 eftersom vi tar en sådan JÄVLA OMVÄG för att några puckon bygger därnere!!

negativt med byggningen!:
1: vi kan inte gå till skolan!!!
2: Dem hugger ner alla träd!! fuckers...
3:Dem förstör vägen.
4: dem kommer stanna länge.
5: DEM SUGER!!! dem tar bort naturen!!

posetivt:
1: Vi får mycket bättre avlop.. Ingen säptetank..


Det var min skit det ses senare!!



Pice pepole!

Kommentarer
Postat av: tilda

Kan ni inte gå bakom er tomt, över sörens? Vi får ju gå där. :)

2010-03-12 @ 14:56:28
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/
Postat av: Hanna

Enligt T så finns det nog INGET positivt med att de bygger... D:

Stackare!

2010-03-12 @ 16:01:29
URL: http://littlelifeofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0