Bad,i´m soo BAAD!

Haha, nu har tor bollen gått och blivit lite busig! Hehe! 
Jag satt på google och dreglade som mina katter
 (DEM DREGLAR TYP EN LITER PER DAG!! JAG LJUGER INTE!!) över bilder på Edward Cullen (höhö)
Asså jag fick kramper i magen av att titta på bilderna!! Chit jag har problem..
Nu lyssnar jag på gamla låtar -letade opp en cd som jag inte spelat på länge.- mm!<33 jag kunde typ alla låtarna!

Sen har jag soterat mina dagböker, jag har 13 st. Den älsta är från 2003.. DÅ VAR JAG LITEN! Naww!
Höhö, och Linn har ju klagat på att mitt hysteriskt roliga skämt redan har blottat sig i min blogg. Ja det e ju såå roligt!! (höhöhö) 

Snart ska jag träna sen ska jag softa igen! haha men min helg e räddad av grannis:)
på söndag ska vi varish!

haha!

Nytt skämt:

två utlänska gubbar står och tittar på ett trafik ljus vid ett övergångs ställe. Plötsligt blev det rött.  gubben 1: Gud vilken fin färg! "Jaa!" instämde den andra. Sen blev det gult. "Den var ännu finare!!" Instämmer dem båda i kör. Sen blev det grönt.x 
gubben 2: Den var FINAST!! "Verkligen!!" Instämde gubben 1. 
Sen blev det rött. gubbe 1: äsch, den har vi redan sätt, kom vi går över.

höhö, nu måste ni ändå tycka jag är rolig?  

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, jag klarade att skriva ut en hel dagbok bär jag gick i fyran. Då började jag i oktober när jag var ÅTTA. Två år. Jag skriver extremt sällan.

2010-03-12 @ 23:59:11
URL: http://littlelifeofhanna.blogg.se/
Postat av: tilda

höhöhö.. mycket kul, lyser som solen xD

2010-03-13 @ 12:32:04
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/
Postat av: Linn

ursäkta min brist på humor men FYFAAAAN VA TRÅKIG!! Love U <3

2010-03-13 @ 17:07:39
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0