Alice in Wonderland!!

Jätte -hade min svenkalärare sätt det <-- så hade han blivit arg- rolig film. haha men lite mysko!

Jag kommer inte berätta vad som hände i bio salongen men 3 saker är säkra!!
1: Jag kommer ALDRIG (!!!) att sitta brevid märta igen...
2: jag kommer ALDRIG (!!!) dela popcorn med henne igen!
3:Jag kommer aldrig dra "du har armen på ett tugumi.." för att få armstödet från märta.. Hon blev bara surare..

Men prutt på märta tack vare henne så käkade vi inte middag på heron utan får käka midag hemma...
-.-!!!

Mm.. Vilket jag kommer att göra resten under dagen är nog:
:)
Ja då vet ni! Men jag ska oxå vara lite med familjen typ. :)
Vi skulle juh ha famely mys. aa., asså jag har inte mar att skriva om.
bajs..

OUTFIT!!!:





//puss och kraaam!! ellen-pellen

Kommentarer
Postat av: tilda

men, åååh! Den vill ju JAG se!!! D:

2010-03-04 @ 11:30:11
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0